با اجرای طرح های اشتغالزایی کمیته امداد در فارس ، 20 هزار مددجو خودکفا شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 20 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما:معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت:در 5 سال گذشته 20هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با استفاده از تسهیلات اشتغال این اداره خودکفا شدند.

سهراب روستایی افزود : این خانواده ها توانسته اند از طریق دریافت وام های خود اشتغالی در زمینه های کشاورزی، دامداری، صنعت و معدن، خدمات و سایر فعالیت ها برای خود اشتغال ایجاد کنند .

وی افزود : 80 درصد از تسهیلات خود کفایی از محل بانک ها و 20 درصد از محل صندوق کمیته امداد امام خمینی(ره) به متقاضیان پرداخت می شود .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه بازپرداخت 20 درصد وام این صندوق بدون کارمزد و در مدت 7 سال انجام می شود، افزود: 80 درصد وام خودکفایی نیز با کارمزد 4 درصد و در مدت 5 سال پرداخت می شود.

سهراب روستایی با بیان این نکته که 60 درصد گیرندگان وام های خود اشتغالی مردان و 40 درصد دیگر زنان هستند افزود: امسال نیز 2000خانواده دیگر خود کفا می شوند.

وی افزود : وام خوداشتغالی پس از گذراندن 5 مرحله استعداد سنجی و مشاوره ، آموزش، تصویب طرح ،نظارت و بازاریابی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

در استان فارس 128 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار