بانوی یزدی مبلغ ۱۲ میلیون تومان هزینه برگزاری اولین سالگرد فرزند مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 26 October 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با پنجشنبه ( ۴ آبان ) معصومه نوید بانوی نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد مردمی دیه استان یزد مبلغ ۱۲ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم سالگرد فرزند خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه های مهربانی شد.
این بانوی نیکوکار یزدی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح فرزند خود مرحوم” مسعود حسنی پور” عنوان نموده و در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به اولین سالگرد فرزندم تصمیم گرفته تا مبلغی را جهت مشارکت در آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمایم و برای همین یک النگو فروخته و مبلغش را به این کار اختصاص دادم.
گفتنی است اختصاص هزینه های مراسم هایی همچون ختم،سوم ،هفتم، چهلم و سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش رضوان در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده است و بسیاری از نیکوکاران دارالعباده روزهای پنجشنبه با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان یزد مبالغ خود را در قالب این پویش اهدا میکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار