در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، ۱۲۰ بسته کامل لوازم التحریر با کمک نیکوکاران و فرمانده مبارزه با جرائم اقتصادی فراجا تهیه و توسط قرارگاه جهادی شهید سیدنورخدا موسوی بین دانش‌آموزان نیازمند در خرم‌آباد توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 16 October 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از روابط عمومی قرارگاه جهادی شهید سیدنورخدا موسوی، از ابتدای سال تحصیلی جدید در مجموع ۱۲۰ بسته کامل لوازم تحریر شمال کیف، دفتر، مداد رنگی، پاک کن، تراش و ... به همراه کارت هدیه با کمک خیرین عضو قرارگاه جهادی سید نورخدا موسوی تهیه و پس از شناسایی دانش‌آموزان نیازمند در خرم‌آباد، در بین آنان توزیع شده است.

در این راستا در مرحله نخست ۷۰ بسته کامل لوازم التحریر شامل کیف مدرسه و لوازم التحریر مختلف که هر کدام حدود یک میلیون تومان ارزش داشته با کمک نیکوکاران عضو قرارگاه تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

در مرحله دوم نیز با کمک سردار رحیمی فرمانده پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی فراجا ۵۰ بسته دیگر شامل کیف و لوازم التحریر و همچنین کارت هدیه تهیه شد که در حال توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند است.

شایان ذکر است قرارگاه جهادی شهید سیدنورخدا موسوی در ایام مختلف سال یا کمک خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان می‌کند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار