در برنامه تلویزیونی گفتگو مطرح شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظاری یاری خیران در جشن عاطفه‌ها هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 22 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری، با حضور در برنامه تلویزیونی گفتگو و همچنین برنامه رادیویی بدون تعارف، به تشریح جزئیات جشن عاطفه‌های امسال در استان پرداخت.
وی بیان کرد: جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با سراسر کشور در آستانه سال تحصیلی، به منظور کمک به تامین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.
مبشری تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در کهگیلویه و بویراحمد با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی ۲۱ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان و دیگر دانش آموزان بی بضاعت، با شعار «آینده ساز باشیم» برگزار می‌شود.
وی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها گفت: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه می‌یابد که به ترتیب هفته آخر شهریور ماه با برپایی پایگاه‌ها در معابر و میادین شهری، جمعه ۳۱ شهریورماه در مصلا‌های نماز جمعه و نهم مهر ماه همراه با زنگ نمادین جشن عاطفه‌ها در مدارس استان برگزار خواهد شد.
مبشری خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا وسیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار هم استانی برگزار خواهد شد.
وی گفت: ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بسیج در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار برای کمک به دانش آموزان نیازمند هم استانی است.
مبشری در خصوص دیگر شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۳۴۹ پرداخت کنند و یا با شماره گیری # ۱ * ۰۷۴* ۸۸۷۷* اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از حمایت‌های این نهاد در زمینه‌های مختلف بهره مند می‌شوند.
مبشری یادآور شد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که انشاءالله با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب و مشارکت پرشور مردم نوعدوست هم استانی، این مبلغ در سال جاری افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار