دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: دو کارمند یکی از دستگاه های اجرایی در شهر الوند به اتهام اخذ رشوه از کار تعلیق شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 19 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام محمد تقی زاده اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق مردم نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دادستانی قرار دارد و دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین بدون در نظر گرفتن پست و مقام افراد فاسد اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا حسب گزارشات دریافتی و اقداماتی اطلاعاتی مشخص شد که ۲ نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی در شهر الوند حین کار با سو استفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و اثبات اقدام غیر قانونی آنها، این افراد با اتهام مشارکت و مباشرت در اخذ رشوه، سوء استفاده از موقعیت شغلی جهت تسلط بر حق غیر و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی با دستور قضایی از کار تعلیق و برای نامبردگان پرونده قضایی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این متهمان تا صدور رای نهایی از هر گونه فعالیت اداری تعلیق شده اند.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان گفت: مبارزه با فساد و مفسدان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی ادامه دارد و در صورت اثبات فساد به شدت و قاطعانه با مفسدین برخورد خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار