مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از برپایی ۲۳۰۸ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری کمک های مردمی به مناسبت جشن عاطفه ها در روز ۳۰ شهریور در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 19 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی جهت تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده و مشارکت خوبی از سوی خیرین و نیکوکاران در این پویش روی داده است.

وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «آینده ساز باشیم» در ۲۳۰۸ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: کمیته امداد حضرت امام استان قزوین جشن ملی عاطفه‌ها را در روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه برگزار می‌کند و همچنین در روز ۳۱ شهریور ماه نیز منتظر حضور نمازگزان و خیرین در میعادگاه‌های نماز جمعه در سطح استان قزوین هستیم.

این مسوول اضافه کرد: زنگ جشن عاطفه‌ها نیز با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان در بین دانش آموزان در روز ۴ مهر در مدارس استان نواخته خواهد شد.

ظاهری ادامه داد: سال گذشته ۹۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد که بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در پایان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند به صورت غیر حضوری با ورود به سایت www.۳۳۸۰۸.ir و یا کد دستوری #۱* ۰۲۸*۸۸۷۷* مساعدت‌های خود را به دست دانش اموزآن نیازمند برساند و همچنین پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران می‌باشند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار