مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های کمیته امداد، کمک به آموزش و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد است و در جشن عاطفه‌های امسال "مدرسه"و "محله" توزیع کننده تمام خدمات دانش‌آموزی خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 03 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی با اشاره به برگزاری "جشن عاطفه‌ها " با شعار "آینده ساز باشیم" در استان مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های کمیته امداد، کمک به آموزش و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد است و در جشن عاطفه‌های امسال "مدرسه"و "محله" توزیع کننده تمام خدمات دانش‌آموزی خواهند بود.

 

 

وی افزود: این جشن در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای ترویج فرهنگ خِیر و احسان و تامین نیازهای دانش آموزان تحت حمایت با مشارکت مردم و در جهت هدفمند سازی و هدایت انفاق مردم از ۱ شهریور تا ۱۵ مهر ماه برگزار میگردد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: این پویش در میادین و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریورماه و در ۳۱ شهریور ماه در مصلی‌های نماز جمعه استان مازندران و در مدارس در هفته اول مهر ماه برگزار خواهد شد.

معافی با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان جمع‌آوری شده گفت: پیش بینی می شود تا پایان این پویش ۳۳ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری گردد.

وی با اشاره به جلسات متعدد با اتحادیه لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک و... بیان داشت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری مدارس، آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خَیِّران و نیکوکاران هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با دعوت از همه خَیِّران و مردم نیک‌اندیش استان مازندران بیان داشت: خَیِّران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار