مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم سه هزار و ۷۴۳ خدمت عمرانی اعم از خرید، بازسازی، تعمیر و احداث مسکن برای نیازمندان ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 01 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از فارس، ناصر ظاهری اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند که یکی از این خدمات، در زمینه مسکن است.

وی ادامه داد: تأمین مسکن از خدمات پرهزینه است که با استفاده منابع داخلی امداد و کمک‌های خیران و نیکوکاران این خدمت به نیازمندان ارائه شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم سه هزار و ۷۴۳ خدمت عمرانی اعم از خرید، بازسازی، تعمیر و احداث مسکن برای نیازمندان ارائه شده است.

این مسوول افزود: طی این مدت ۳۷۶ مسکن روستایی برای نیازمندان و محرومان احداث شده، ۳۱ واحد مسکونی خریداری و دو هزار و ۹۳۲ فضای جانبی واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان تعمیر و احداث شده است.

ظاهری تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس محترم جمهور به استان قزوین لوله کشی منازل نیازمندان و محرومان بود که ۴۰۴ منزل مسکونی مددجویی از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره)، علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار