فرماندار شهرستان پارس آباد اعلام کرد:
احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد از نظر کشاورزی و دامپروری نگین کشاورزی استان می باشد و وجود 720 فارغ التحصیلان کشاورزی در این شهرستان پتانسیل خوبی جهت انجام کارهای فنی کشاورزی برای تولید اقتصادی می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 15 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل در راستای بررسی مسایل و مشکلات نظام مهندسی کشاورزی شهرستان پارس آباد جلسه ای در فرمانداری پارس آباد تشکیل شد.

در این جلسه مهندس معرفت آذری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گزارشی از تعداد اعضای فارغ التحصیلان کشاورزی در شهرستان پارس آباد و تعداد مجوزهای صادره دام و طیور و شیلات و فروشندگی های دفع آفات گیاهی به جلسه ارایه کرد و جهت رفع مشکلات فارغ التحصیلان کشاورزی خواستار واگذاری امورات تصدی گری از دستگاه های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد.
در ادامه این جلسه احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد اعلام کرد: شهرستان پارس آباد از نظر کشاورزی و دامپروری نگین کشاورزی استان می باشد و وجود 720 فارغ التحصیلان کشاورزی در این شهرستان پتانسیل خوبی جهت انجام کارهای فنی کشاورزی برای تولید اقتصادی می باشد.
وی افزود: از طریق دستگاه های اجرایی برای تامین مکان اداری نظام مهندسی کشاورزی شهرستان اقدام  می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باتشکیل جلسه ای در سطح مدیران کل اجرایی بخش کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست و شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس مبنی بر برون سپاری کارهای تصدی گری به نظام مهندسی کشاورزی جهت ساماندهی اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی شهرستان با ارجاع کارهای فنی پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار