مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر از برگزاری ۴۵۰ برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان بوشهر در هفته دولت سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 23 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، سرهنگ عبدالله اسکندری ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد شهدای کارمند اظهار داشت: نام‌گذاری روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان روز کارمند دارای پیام برای جامعه است که نشان از تأسی شهیدان در حوزه مدیریت است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین و مردم باید با تکیه بر چهل سال اول و اصول گام اول به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنند تصریح کرد: گام اول انقلاب با همه فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشتیم و بیانیه گام دوم به‌عنوان نقشه راه مردم و مسئولین است.

اسکندری اضافه کرد: مجموعه بسیج تنها نهادی که ذیل بیانیه گام دوم سند تعریف کرده است و در سند ۱۰ ساله مأموریت‌ها و اهداف بسیج تعریف شده است و در این سند رسالت کمک به تحقق دولت اسلامی است.

برگزاری۴۵۰ برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان بوشهر در هفته دولت

افزایش رضایتمندی مردم

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر افزود: بر اساس آمار دولت گذشته روزانه چهار میلیون نفر مراجعه‌کننده به دستگاه‌های اجرایی داریم که بسیج نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم نسبت به دولت دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد خدمت و جهاد تبیین دو رویکرد اصلی بسیج در ادارات است، بیان کرد: طلایه‌دار میز خدمت در کشور بسیج ادارات است که در راستای جهاد خدمت انجام شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر گفت: در آینده میز‌های خدمت مصلای نماز جمعه با محوریت ائمه جمعه برگزار خواهد شد که در حال انعقاد تفاهم‌نامه هستیم و رویکرد بعدی ما نتیجه محور بودن میز خدمت‌ها موردتوجه است.

وی گفت: سال گذشته تعداد ۷۰۰ میز خدمت جهادی و ۱۴۰ میز خدمت تخصصی در مناطق محروم برگزار شد که در میز‌های تخصصی بسیاری از مشکلات با حضور مدیران گره‌گشایی شد.

وی ضمن اشاره به جهاد تبیین تأکید کرد: جهاد تبیین موضوعی است که هیچ‌وقت از بین نخواهد رفت. با برگزاری نشست‌های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی و استقرار میز پاسخگو در ادارات جهت پاسخ به شبهات سیاسی کارمندان دولت ایجاد خواهد شد.

برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت

مسئول بسیج کارمندان استان بوشهر بابیان اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت از هفته دولت آغاز خواهد شد گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت در دستور کار است و مدیران و کارمندان به مکان‌های توسعه‌یافته اعزام خواهند شد و از نزدیک نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

اسکندری ضمن اشاره به حوزه حجاب و عفاف تأکید کرد: تقویت باور‌های دینی و تربیت خانوادگی راه برون‌رفت از وضعیت فعلی حجاب و عفاف است و دو مقوله در دستگاه اجرایی به جهت مدیریت حجاب و عفاف در دستور کار قرار دارد که اگر ناهنجاری آگاهانه باشد که با دستگاه نظارتی برخورد می‌شود، اگر ناآگاهانه باشد کتاب فقه سازمانی پیشنهاد می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۵۰۰ بسته معیشتی معادل ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سراسر استان توزیع شد.

برچسب ها: بوشهر ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار