رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۴۸ مورد کمک به پرداخت اجاره مسکن پرداخت گردید.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 16 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی بیان کرد: در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۴۸ مورد کمک به پرداخت اجاره مسکن پرداخت گردید.

 

پرداخت ۲۴۸ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری  

 

وی با بیان اینکه، تعداد ۱۰۲۳ نفر از مددجویان این شهرستان مستاجر می‌باشند گفت: در سه ماهه نخست امسال کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیش از ۱۰۸ میلیون تومان اجاره‌بها به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت نموده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان عملکرد سال گذشته کمیته امداد این شهرستان در زمینه احداث سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه و حصار کشی و تعمیرات و لوله‌کشی گاز واحدهای مسکونی نیازمندان به ۱۲۲ تعداد نفر به ارزش ۱میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، اظهار داشت: در شرایط کنونی یکی از مشکلات اساسی نیازمندان مشکل مسکن می‌باشد که امیدواریم در سال‌جاری با همراهی خیرین و نیکوکاران شهرستان و با همکاری بسیج سازندگی گام‌های اساسی در کاهش مشکلات مسکن نیازمندان برداشته شود.

یعقوبی گفت: از خَیِّرین عزیزی که توانایی اهدای زمین به مددجویان و نیازمندان را دارند جهت این امر خداپسندانه دعوت بعمل می‌آید که در اینصورت کمیته امداد با حمایت های خود گام‌های اساسی درراستای خانه‌دار شدن مددجویان برمی دارد.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان قائمشهر ۵۴۱۱ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار