مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: در ۴ ماه نخست سال‌جاری ۱۲۹۰ فقره وام به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال پرداخت شد که میانگین پرداخت به ازای هر وام ۱۴۷ میلیون ریال بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 16 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد سعادت اظهار داشت: صندوق امداد ولایت با مجوز بانک مرکزی در سال ۹۵ با شعار "اینجا محل تجمع خیرین است" شکل گرفته تا در راستای گسترش فرهنگ خِیر و احسان و یاری رساندن به نیازمندان جامعه گامی مؤثر بردارد.

 

پرداخت ۱۲۹۰ فقره تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان مازندران در ۴ ماهه سال ۱۴۰۲  
 

وی با اشاره به این که این صندوق با اخذ کمک‌ها و سپرده گذاری‌های خَیِّرین و نیکوکاران در چهار سرفصل؛ حمایتی، اشتغال، مسکن و فرهنگی به نیازمندان جامعه تسهیلات پرداخت می‌نماید افزود: در همین راستا در ۴ ماه نخست سال‌جاری ۱۲۹۰ فقره وام به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال پرداخت شد که میانگین پرداخت به ازای هر وام ۱۴۷ میلیون ریال بوده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران بیان داشت: در سرفصل تسهیلات حمایتی ۱۱۶۵ مورد با مبلغ ۱۵۹ میلیارد ریال، اشتغال تعداد ۶۲ مورد با مبلغ ۱۷ میلیارد ریال، مسکن ۵۰ مورد با مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و در حوزه فرهنگی ۱۳ مورد با مبلغ ۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت گردید.

سعادت گفت: در این ۴ ماه تعداد ۲۱۰۷ نفر نیازمندان واجد شرایط با مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال به بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت اخذ وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد معرفی شدند که از این تعداد ۱۲۲۹ نفر موفق به دریافت تسهیلات جمعا به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال شدند‌.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص وام‌های این صندوق، بیمه مانده بدهکار عمر بوده که تماما توسط صندوق پرداخت می‌گردد بیان داشت: در این صندوق میزان تسهیلات تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با کارمزد صفر درصد و تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۳ درصد در طول دوره انجام می‌گیرد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با اشاره به اینکه در ۴ ماه سال‌جاری در بین ادارات اجرایی، منطقه دو ساری و بابلسر به ترتیب ۱۲۸ و ۹۴ فقره بیشترین تسهیلات را پرداخت کردند گفت: دراین مدت نزدیک به ۵۷۱۹ حساب جدید برای مشتریان افتتاح گردید که ۱۶۸۸ مورد مربوط به کارت هدیه بوده است.

سعادت افزود: در این صندوق کلیه عمليات مربوط به سیستم بانکی کشور انجام و صندوق مجهز به اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود: از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۲افتتاح حساب در شعبه دیجیتال صندوق امداد ولایت راه اندازی شده و همچنین در شعبه دیجیتال قریب ۸ خدمت به مشتریان داده می‌شود که آدرس آن www.SQEV.IR می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار