مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: ۵۷ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی طی چهارماه ابتدای امسال در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 13 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کمک‌های مردمی استان به مراکز نیکوکاری در ۴ ماه گذشته ۶۸ درصد افزایش یافت.

وی گفت: ۵۷ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی طی این مدت در مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی از طریق شعب ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مراکز نیکوکاری جمع آوری می‌شود، افزود: سهم مراکز نیکوکاری از جمع آوری کمک‌های مردمی استان ۴۹ درصد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۱۵۳ مرکز نیکوکاری در استان گفت: از این تعداد ۹۶ مرکز شهری و ۵۷ مرکز روستایی بوده که ۲۶ مرکز تخصصی و ۱۲۷ مرکز عمومی است.

عرب واگذاری امور به دست مردم و افزایش مشارکت‌های اجتماعی را از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان کرد و افزود: ۴۲ هزار و ۵۳۵ صندوق صدقات و ۱۶ هزار و ۲۹۲ پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان این که اولین مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی از سال ۹۲ راه اندازی شده است گفت: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

عرب تاکیدکرد: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک‌های جمع‌آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون روند اداری به نیازمندان اهدا می‌شود.

به گفته وی پارسال ۹۲ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار