رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: تعداد ۱۲سری جهیزیه و ۴۹دستگاه لوازم خانگی از ابتدای سال‌جاری به نوعروسان و نیازمندان تحت حمایت این شهرستان اهدا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 08 August 2023

 

اهدا ۱۲سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت میاندورودی  

به گزارش تابناک مازندران، محمد تقی جلالی رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود اظهار داشت: تعداد ۱۲سری جهیزیه و ۴۹دستگاه لوازم خانگی از ابتدای سال‌جاری به نوعروسان و نیازمندان تحت حمایت این شهرستان اهدا شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۶ دستگاه یخچال، ۴ دستگاه آبگرمکن، ۲ دستگاه لباسشویی، ۷ دستگاه کولر، ۸دستگاه تلویزیون و ۵دستگاه اتو، ۵دستگاه پنکه رومیزی و ۲دستگاه اجاق گاز بوده که به همت و مساعدت خیرین تامین شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: کلیه لوازم خانگی بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و خانواده‌های ایتام و محسنین و بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج در سطح شهر و منطقه مرکزی و گهرباران توزیع گردیده است تا شرایط مناسب برای خانواده‌ها در مسیر ایجاد آرامش و اطمینان خاطر بیشتر به یک زندگی آرام فراهم شود.

جلالی ضمن تقدیر و تشکر از خَیِّرین و نیکوکاران و مسئولین محترم شهرستانی عنوان نمود: این نهاد آمادگی کامل در جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت کمک‌رسانی به نیازمندان را دارد.

خاطرنشان می شود: در حال حاضر ۱۸۴۴ خانوار در میاندرود تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار