مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، از آزادی هشت نفراز زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با ایام سوگواری سید الشهداء علیه السلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 29 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی عباس فلاحتی مطلق در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش ستاد دیه و مددکاران و کمک خیرین و نیکوکاران همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تعداد هشت نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: بدهی این زندانیان مبلغ ۴۳۰ میلیون تومان بود که مبلغ ۷۰ میلیون تومان توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شکات از شکایت خود صرفنظر کردند و مابقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک‌های خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۲۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان منتظر مساعدت و کمک‌های خیر خواهانه خیران و نیکوکاران هستند تا از زندان آزاد شوند.

به گزارش ایسنا، فلاحتی مطلق بیان کرد: تمام تلاش ما، شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان را کسب نمائیم، اما انصاف اینجاست که طلبکار نیز باید به حق خود برسد، بنابراین از همه نیکوکاران و خیرین می‌خواهیم تا در این ایام به نیت نذر سید الشهداء جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار