مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یکهزار و ۸۰۰ دستگاه کولر و یخچال در قالب پویش " نسیم حسینی" تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 26 July 2023

جمال شیبه با اشاره به اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم استان انجام شده است، بیان کرد: این تعداد کولر بین مددجویان تحت حمایت استان خوزستان که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند و با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان‌ها، زمینه خرید کولر فراهم شده و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی میان آنان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند، افزود: در طول سال نیز اقلام ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود.

شیبه با بیان اینکه طرح اهدای کولر به نیازمندان و پویش تهیه لوازم سرمایشی کار ابتکاری امدادگران جهادی در ‌روزهای گرم خوزستان است، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید کولر نیازمندان در قالب پویش نسیم حسینی آغاز شده است.

وی هدف از راه‌اندازی پویش نسیم حسینی را تهیه وسایل سرمایشی برای نیازمندان عنوان کرد و افزود: در صورتی که مردم کولر کارکرده و بی‌استفاده یا مازاد داشته باشند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهارکرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب تهیه کولر یا مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های آن به هر میزان که می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار