رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: یکی از خیرین طرح اکرام و ایتام که ۱۱۰ فرزند معنوی را تحت حمایت خویش دارد به هر فرزند معنوی خود ۲۰ کیلو برنج و مجموعا ۲۲۰۰ کیلوگرم اهدا نموده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 25 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد جعفری اظهار داشت: یکی از خیرین طرح اکرام و ایتام که ۱۱۰ فرزند معنوی را تحت حمایت خویش دارد به هر فرزند معنوی خود ۲۰ کیلو برنج و مجموعا ۲۲۰۰ کیلوگرم اهدا نموده است.

 

اهدا ۲۲۰۰ کیلو برنج به فرزندان معنوی توسط حامی بابلی  

وی افزود: طی ۴ ماهه نخست سال جاری 4 هزار و ۱۲۹ حامی با پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان به حساب یک هزار و ۴۴۴ نفر از فرزندان معنوی خود حمایت نمودند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته، بیان کرد: یکی از طرح‌های موفق و مورد استقبال کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح اکرام ایتام و محسنین است که اقشار مختلف در آن مشارکت دارند.

جعفری گفت: در این طرح میزان و زمان بندی کمک به صورت دلخواه و با نیت و تشخیص نیکوکار است در واقع نیکوکاران بنا به توان خود کمک‌ها را به شماره کارت فرزند معنویشان واریز می‌کنند و ارقام واریزی تعهدی نبوده و به فراخور شرایط و تشخیص افراد متغیر است.

وی خاطرنشان کرد: در اداره بابل ۶ هزار و ۳۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار