نماینده‌ای جوان و موفق
التیام درد بیماران نیازمند اعزام به مراکز ویژه درمانی پایتخت و چتر حمایتی نماینده‌‌ی جوان کردستان بر سر بیماران و خانواده آنان
کد خبر: ۱۱۱۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 28 June 2023

به گزارش تابناک کردستان،ا رتقای زیرساخت‌ها و امکانات سلامت در کردستان تا اعزام بیماران نیازمند اعزام به مراکز ویژه درمانی پایتخت و چتر حمایتی نماینده‌‌ی جوان کردستان بر سر بیماران و خانواده آنان قصه‌ی شنیدنی خانواده های بیماران در راهرو ها و حیاط خلوت های مراکز درمانی سنندج است.

در روز عید سعید قربان با اطلاع خبرنگار تابناک کردستان از وضعیت بغرنج یک بیمار بستری در یکی از مراکز درمانی سنندج که نیازمند انتقال با آمبولانس ویژه به یکی از مراکز درمانی فوق تخصصی کشور بود تماسی با دکتر محسن فتحی نماینده فرهیخته مردم شریف شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو هئیت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گرفته شد تا دردی از این بیمار و خانواده ایشان التیام یابد .

دکتر محسن فتحی با برقراری تماس کنفرانسی شرایط لازم را جهت انتقال آن بیمار به پایتخت با آمبولانس ویژه را مهیا کرد. فروکش رنج و ماتم خانواده آن بیمار با حس هم نوع دوستی محسن فتحی نمایان بود‌ .

امروز محسن فتحی بازهم ثابت کرد که درد هم‌وطنان و شهروندان کردستانی را درد خود میداند و تا التیام رنج و ماتم آنان کماکان جوان، پرانرژی، متعهد و با انگیزه است.

زیرساخت های سلامت، بهداشت و درمان از زمان حضور محسن فتحی در کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان هر روز شاهد ارتقا و به روز رسانی های لازم بوده است تا جایی که کردستان به یکی از قطب های درمانی در برخی زمینه ها در کشور و مقصد مراجعه برای بیماران اقلیم کردستان عراق در راستی دیپلماسی سلامت شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار