مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان مازندران گفت: تسهیلات کمیته امداد به نیازمندان جامعه با اولویت مددجویان تحت حمایت و نیازمندانی که از سوی کمیته امداد معرفی می شوند برای دهک‌های یک تا ۵ در چهار سرفصل حمایتی و کارگشاهی، اشتغال و خودکفایی، فرهنگی و مسکن پرداخت می گردد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 26 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد سعادت اظهار داشت: این صندوق از سال ۹۵ با مجوز بانک مرکزی در استان مازندران همزمان با کل کشور شروع به فعالیت نموده و در این استان دارای یک شعبه مرکزی در ساری و ۲۷ باجه در ادارات اجرایی کمیته امداد می باشد.

 

پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت در ۴ سرفصل به نیازمندان جامعه  

وی افزود: تسهیلات کمیته امداد به نیازمندان جامعه با اولویت مددجویان تحت حمایت و نیازمندانی که از سوی کمیته امداد معرفی می شوند برای دهک‌های یک تا ۵ در چهار سرفصل حمایتی و کارگشاهی، اشتغال و خودکفایی، فرهنگی و مسکن پرداخت می گردد.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان مازندران تصریح کرد: منابع اصلی پرداخت این تسهیلات از سپرده گذاری و قرض ماندگار خیرین و نیکوکاران می باشد لذا خیرین و نیکوکاران جهت کمک به این صندوق می توانند در پنج طرح ۱_ هم افزایی ۲_ مسئولیت اجتماعی ۳_ همیاری ۴_ قرض ماندگار ۵_ طرح ویژه خیرین شرکت نمایند.

سعادت بیان کرد: این صندوق دارای ویژگی های بوده که برخی از آنان منحصربه‌فرد می باشد مانند: عدم دریافت سود و جریمه دیرکرد ، اتصال به شبکه سراسری بانک های کشور (شتاب) ، پرداخت تسهیلات بلند مدت ، عدم دریافت کارمزد تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، حداقل در یافت کارمزد به میزان ۳ درصد برای کل دوره بازپرداخت وام‌های بیش از ۱۰۰ میلیون ریال، پرداخت تسهیلات با شرایط تامین آسان ، پرداخت تسهیلات بدون نیاز به سپرده گذاری ، عدم سرمایه گذاری وجوه صندوق ، بیمه مانده بدهکار عمر نمودن کلیه تسهیلات پرداختی و ... .

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه خیرین و نیکوکاران استان جهت تسهیل خدمات به نیازمندان گفت: صندوق امداد ولایت هیچگونه وام و تسهیلاتی به کارکنان خود تاکنون پرداخت نکرده و در آینده نیز پرداخت نخواهد کرد.

خاطرنشان می شود: در تمامی باجه های صندوق امداد ولایت،افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات، صدور کارت شتاب و کارت هدیه انجام شده و همچنین مشتریان صندوق امداد ولایت می‌توانند از شعبه دیجیتال نیز به آدرس www.SQEV.IR استفاده نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار