همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا (س) ۷۷زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد استان راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 20 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ۷۷زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیاردو ۶۲۰ میلیون تومان راهی خانه بخت شدند.
 مومنی با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، افزود: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایت کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های تحت حمایت است.
او ادامه داد: اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: با پیگیری های کمیته امداد استان در سال گذشته ۱۵۹۳ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی راهی خانه بخت شدند که به نسبت برنامه پیش بینی شده ۱۸۵ درصد رشد داشته است
مومنی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و یا با پرداخت کمک از طریق شماره گیری کد: ۰۸۶#*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار