رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۰۰ مورد کمک به پرداخت اجاره مسکن و همچنین ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ بیش از ۳میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان پرداخت گردید.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 18 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۰۰ مورد کمک به پرداخت اجاره مسکن و همچنین ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ بیش از ۳میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان پرداخت گردید.

پرداخت ۱۸۰۰مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۱۸ نفر از مددجویان این شهرستان مستاجر می‌باشند گفت: در سال گذشته کمیته امداد شهرستان قائمشهر مبلغ ۳میلیارد و ۸۱۴میلیون تومان اجاره بها و ودیعه مسکن به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت نمود.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان عملکرد سال گذشته کمیته امداد این شهرستان در زمینه خرید و تامین و تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان به تعداد ۱۴۱ واحد به ارزش ۶میلیارد و ۱۱۵میلیون تومان ، اظهار داشت :در شرایط کنونی یکی از مشکلات اساسی نیازمندان مشکل مسکن می‌باشد که امیدواریم در سال جاری با همراهی خیرین و نیکوکاران شهرستان و با همکاری بسیج سازندگی گامهای اساسی در کاهش مشکلات مسکن نیازمندان برداشته شود.

یعقوبی خاطر نشان کرد: در قائمشهر ۵۳۴۶خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار