رئیس کمیته امداد امداد کیاسر گفت: در دو ماهه امسال ، تعداد ۱۰۰ حامی جدید حمایت ۱۲۶ نفر از فـرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در این منطقه را برعهده گرفتند.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 14 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، سید جواد مصلحی ضمن تقدیر از نیات خداپسندانه خیرین و نیکوکاران، اظهارداشت: در دو ماهه امسال ، تعداد ۱۰۰ حامی جدید حمایت ۱۲۶ نفر از فـرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در این منطقه را برعهده گرفتند.

وی بیان داشت: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد کیاسر گفت: در حال حاضر ۱۶۸ فرزند طرح اکرام ایتام و فرزند طرح محسنین (غیریتیم) مورد حمایت کمیته امداد کیاسر می‌باشند که توسط بیش از ۷۵۰ حامی حمایت می‌شوند.

مصلحی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

خاطر نشان می شود: ۱۷۷۰ خانوار در منطقه کیاسر و چهاردانگه تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار