رئیس سازمان مدیریت و برنامه برنامه‌ریزی استان ایلام؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه برنامه‌ریزی استان ایلام، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اقدامات جهادی بسیار خوب در استان فعال است و باید از ظرفیت این دستگاه جهت توسعه همه جانبه استان استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 29 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست‌محمدی در جلسه هم افزایی ستاد اجرایی، جهاد کشاورزی و مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت توسعه دیمزارهای استان، اظهار کرد: در زمینه جهش تولید در دیمزار های استان ستاد اجرایی و جهاد کشاورزی به خوبی ورود کرده‌اند و همکاری این دو دستگاه در این حوزه قابل تقدیر است.

وی، با بیان اینکه استان ایلام در زمینه کشاورزی و بخصوص حوزه دیمزار ظرفیت خوبی دارد و با حمایت از کشاورزان این حوزه میتوان به امنیت غذایی کشور کمک کند، افزود: باید بر اساس شعار سال و نیاز جامعه حرکت عملی صورت بگیرد.

دوست‌محمدی ادامه داد: دغدغه امنیت غذایی باید سرلوحه همه فعالیت‌ها قرار گیرد و به فرموده رهبر عزیز انقلاب همه چیز باید مسئله محور و در راستای مطلبه مردم، دغدغه نظام، ضرورت موضوع و فوریت؛ حرکت صورت بگیرد تا نتیجه آن در سطح جامعه احساس شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با تاکید بر اینکه هیچ جلسه‌ای در حوزه برنامه‌ریزی بدون نتیجه نخواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: برخی سوئ‌مدیریت‌ها باعث عقب افتادگی‌های استان بوده اما آنچه در اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایلام تاکنون مشاهده شده جهادگرانه، دلسوزانه و مردم محور بوده و نتیجه آن به خوبی مشهود است که جای تقدیر دارد.

وی، به اهمیت و تاثیرگذاری مشارکت نهادهای انقلابی در توسعه همه جانبه کشور و استان تاکید کرد و گفت: زاویه کار در ستاد اجرایی کاملا روشن است و بسیار خوب در عمل و اجرا حرکت می‌کند.

دوست‌محمدی، با اشاره به اینکه هرکاری در استان به ستاد اجرایی محول می‌شود با سرعت، دقت و صراحت کامل انجام می‌شود، تصریح کرد: روحیه جهادی و تلاش بی‌وفقفه در راستای محرومیت‌زدایی در ستاد اجرایی استان کاملا مشهود است.

وی، اضافه کرد: ستاد اجرایی در زمینه بحث تبصره ۱۶ و ۱۸ طی سال گذشته و انجام خوب آن کارنامه درخشانی دارد که مایل هستیم همکاری‌ها جهت توسعه استان بیشتر شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار