همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، مراسم شروه‌خوانی با حضور جوانان مطرح این عرصه در منطقه جنوب کشور در کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 02 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و همرزمانش، مراسم شروه‌خوانی با حضور جوانان مطرح این عرصه در منطقه جنوب کشور به میزبانی دهستان بلیان در کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آحاد مردم و مسئولان شهرستان کازرون در امامزاده سیدعبدالله روستای بلیان ابتدا با تلاوتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس نادری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از سپاه ناحیه کازرون در سخنانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی بر ادامه راه شهدا در مبارزه با کفر و ظلم زمان تأکید کرد.

وی اظهار کرد: محفل آواز عارفانه و نغمه‌های جانسوز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور آواز خوانان برتر جنوب کشور از استان‌های فارس و بوشهر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهرستان کازرون با اهدای لوح تقدیر و هدیه از آوازخوانان برتر جنوب کشور تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار