مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر از جمع آوری 296 میلیون ریال زکات در این شهرستان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 07 October 2015

به گزارش تابناک ایلام:  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر از جمع آوری 296 میلیون ریال زکات در این شهرستان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

آیت الله رشیدی اظهار کرد: این مقدار از محل جمع آوری زکات غلات و دام تامین و میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: 2 میلیارد و 548 میلیون ریال نیز از طریق وجوهات امانی و کمک های مردمی طی این مدت در شهرستان دره شهر جمع آوری شده است.
مدیر کمیته امداد دره شهر تعداد حامیان این شهرستان را 2 هزار و 480 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این حامیان سرپرستی 340 نفر را در قالب طرح ایتام و محسنین بر عهده دارند و از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد ریال به این افراد پرداخت کرده اند.
رشیدی پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) برشمرد و تاکید کرد: 642 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج در شش ماه نخست امسال به 24 نوعروس پرداخت شده است.
شهرستان 55 هزار نفری دره شهر در 100 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و چهار هزار و 500 نفر در قالب بیش از یک هزار و 590 خانوار در این شهرستان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار