فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و ... حتما از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند
کد خبر: ۱۰۷۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ 31 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در نهم آبان  تقدیم حضورتان می گردد .


-------------------------------


دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ساری 


سردار مرتضی میرزای فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دلال اداری با 15 میلیارد و 710 میلیون ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد . 

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی مرجوعه ای قضای مبنی بر کلاهبرداری از 3 نفر از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، پس از بررسی های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، متهم که با وعده دلالی در امورات اداری و بانکی از شهروندان کلاهبرداری می کرد شناسایی شد.

سردار میرزایی با بیان این که متهم داری سوابق متعدد کلاهبرداری در این زمینه نیز بوده است، اظهار داشت: ماموران پس از هماهمگی های قضائی، این کلاهبردار حرفه ای را در اقدامی عملیاتی به دام انداختند .

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجويي های فني علاوه بر کلاهبرداري با شيوه خريد گوشي، خودرو و تغيير کاربري زمين به کلاهبرداری از 10 نفر از شهروندان مجموعا به مبلغ 15 میلیارد و 710 میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و ... حتما از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند .


-------------------------------


دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری و بازداشت 2 مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " عبدالله حسن زاده " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط 2 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطاعاتی، ماموران در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

وی، در ادامه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ حسن زاده در خاتمه با بیان این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است ، خاطرنشان كرد: در راستاي حفظ امنيت و آرامش مردم ، کسانی که بخواهند اخلال در نظم و امنیت شهروندان ایجاد کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.


-------------------------------


کشف 2 تن چوب قاچاق در محمودآباد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشي مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که اقدام به قطع درختان جنگلی و انتقال چوب با یک خودروی سواری می کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف 2 تن چوب قاچاق در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم و معرفی وی به مرجع قضائي خبر داد و بیان داشت: بنابر اعلام كارشناسان مربوطه ارزش اين كشفيات، 160 ميليون ریال برآورد شده است.

وي با اشاره به اینکه منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها بوده و حفاظت از آن وظيفه همگاني است اظهار داشت: پليس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پايان از مردم خواست: چنانچه از فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مطلع هستند، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند .


-------------------------------


دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی در یک کارگاه تولیدی جویبار 

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی جویبار از شناسایی و دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "غلامرضا جعفری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: با توجه به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان آتش نشانی، وقوع این آتشسوزی عمدی گزارش شد، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند .

سرهنگ

جعفری، خاطرنشان کرد: با بررسی های همه جانبه متهم و یکی از همدستان وی که پس از سرقت تعدادی از تجهیزات کارگاه مذکور اقدام به ایجاد حریق در آن کرده بودند شناسایی شدند .

فرمانده انتظامی جویبار میزان خسارت وارده به این کارگاه را بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .


-------------------------------


کشف 25 تن نهاده های دامي در میاندورود

سرهنگ شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف بیش از 25 تن تُن نهاده های دامی توسط پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس: سرهنگ"شهرام باقری گلوردی "در تشریح این خبراظهار داشت: درراستای طرح تشدید برخورد با متخلفان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان میاندورود هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری به یک خودروی کامیون حمل بار مشکوک شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: خودروی مورد نظر توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن 25تن نهاده دامی از نوع ذرت فاقد مجور قانونی کشف شد.

وی از دستگیری صاحب کالا در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بالغ بر 2 میلیارد ریال ارزیابی کردند .

باقری در پایان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور و موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود ازعزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست: کلیه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با شماره 110 در اختیار پلیس قرار دهند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار