کد خبر: ۱۰۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 05 October 2015
رئیس هیئت بدمینتون گیلان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات بزرگ استعدادیابی دختران مقطع ابتدایی این استان در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید شروین قریشی‌ ظهر امروز در نشست هیئت بدمینتون گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات بزرگ استعدادیابی این رشته ورزشی اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات استعدادیابی دختران مقطع ابتدایی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری دوره مسابقات مذکور را 22 آبان ماه امسال در سالت تخصصی بدمینتون ورزشگاه عضدی رشت ذکر کرد و افزود: تیم‌ها باید حداکثر تا روز پنجشنبه 7 آبان ماه امسال آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های مذکور اعلام کنند.

رئیس هیئت بدمینتون گیلان ادامه داد: نفرات شرکت کننده باید از اداره مربوطه معرفی نامه کتبی ارائه کنند و به همراه داشتن کارت بیمه ورزشی در روز مسابقه الزامی است.

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی مسابقات مذکور در دفتر هیئت بدمینتون گیلان انجام می‌شود، تصریح کرد: این قرعه‌کشی در 21 آبان ماه امسال انجام می‌شود و مربیان می‌توانند در جلسه قرعه‌کشی حضور یابند.

قریشی‌ با اشاره به اینکه بازی‌های مسابقات مذکور به صورت تک‌حذفی است، خاطرنشان کرد: توپ برگزاری مسابقات max است.

وی شرکت کنندگان را ملزم به پوشیدن لباس ورزشی مناسب دانست و یادآور شد: به همراه داشتن اصل مدارک شناسایی و کارت ملی برای ثبت‌نام در مسابقات مذکور ضروری است و پس از موعد مقرر هیچ‌گونه ثبت‌نام انجام نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار