امسال 2میلیارد و 500میلیون ریال برای توسعه و بهبود شبکه برق دهلران هزینه می شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 04 October 2015

به گزارش تابناک :  فرماندار دهلران گفت: از محل اعتبارات عمرانی امسال 2میلیارد و 500میلیون ریال برای توسعه و بهبود شبکه برق این شهرستان هزینه می شود.

امید علی سبزی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر اداره برق دهلران افزود: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف و نوسان شبکه برق امسال برخی از شهروندان با خراب شدن کننتور برق مواجه شدند.
وی گفت: تلاش می شود با این اعتبار توجه به اولویت های برق شهرستان در دستور کار قرار گیرد و نوسان شبکه برق در شهرستان دهلران رفع شود.
فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به زیر ساخت های برق دهلران تاکید کرد و افزود: با توجه به گرمای هوا توجه به تعرفه های برق از نکات مهمی است که مردم همیشه آن را متذکر می شوند.
وی با اشاره به حدود 21 هزار مشترک برق این شهرستان افزود: نرخ تعرفه گرمسیری درجه یک از حدود سه سال پیش در شهرستان دهلران اجرا شده و کماکان بر قرار است.
فرماندار دهلران مدیریت مصرف انرژی را مهم دانست وافزود: مشترکین باید در این زمینه الگوی مصرف را رعایت و حتی الامکان از وسایل برقی کمتری در ساعات اوج مصرف استفاده کنند.
سبزی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید شاهد رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی در همه حوزه ها هستیم و این از نگاه ویژه مسئولان به مطالبات مردم شهرستان دهلران است.
فرماندار دهلران تغییر مدیریت را گامی در جهت استفاده از همه ظرفیت های برای خدمت به مردم دانست .
دراین آیین با تقدیر از زحمات مهندس محمد بیگی با 4 سال سابقه مدیریت اداره برق دهلران ،علی اکبر آبسالان با سابقه 4 سال مدیریت در برق موسیان به عنوان مدیر برق شهرستان دهلران معرفی شد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار