مجمع عالی بسیج فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر وَلی و مقتدایمان اِذن دهند یک‌بار برای همیشه کار نیمه‌تمام مالک اشتر را تمام کرده و سایه نکبت¬بار بازماندگان ابی سفیان و ابوجهل را از سر دنیای اسلام برمی‌داریم.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 02 October 2015
مجمع عالی بسیج استان فارس در این بیانیه آورده است: منطق صابران این است که ما از خداییم و به‌سوی خدا بازخواهیم گشت و اگر نبود مفهوم این آیه شریفه چه چیز می‌توانست تسلای خاطر میلیون­ها مسلمان را، از فاجعه تلخ و ناگوار منا فراهم سازد؟! داغی که آل سعود با بی­تدبیری و بی­کفایتی بر دل امت اسلام یکی پس از دیگری می­گذارد.

این بیانیه می‌افزاید: این داغ کاسه صبر ما را لبریز و بغض‌های انقلابی­مان را بر سر خود خواهد کوفت (اعظم‌الخیانه‌الامه افظع‌الغش غش الائمه (نهج البلاغه/نامه 26).

مجمع عالی بسیج استان فارس در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: سال­ها است که شاهد خیانت­ها و خباثت­های رژیم آل سعود به‌عنوان کلیدداران خانه امن اللهی به دنیای اسلام هستیم و لب از لب فروبسته‌ایم تا زمینه وسوسه و فتنه شیطان بزرگ (آمریکا) را بین جهان اسلام شاهد نباشیم.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: هر چه از صبر تلخ ما می‌گذرد آن‌ها کام دشمن را شیرین‌تر و عرصه را بر مسلمانان تنگ­تر می­کنند اما اگر وَلی و مقتدایمان اِذن دهند صبر را بر خود حرام و جهاد را واجب و یک‌بار برای همیشه کار نیمه‌تمام مالک اشتر را تمام کرده و سایه نکبت­بار بازماندگان ابی سفیان و ابوجهل را از سر دنیای اسلام برمی‌داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار