الهیاری مدیرکل کمیته امداد فارس عنوان کرد: با توجه به اینکه مسائل و گرفتاری فقر بیشتر متوجه بانوان است بنابراین شبکه نیکوکاری می تواند زمینه خدمت و توجه بیشتر به نیازهای این قشر را فراهم آورد.
کد خبر: ۱۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱ 04 March 2015
به گزارش تابناک ،علی الهیاری ظهر چهارشنبه در همایش نقش بانوان در توسعه شبکه های مردمی، گفت: در سال های اخیر کمیته امداد با نگاه نو و تحولی که در آن ایجاد شده است، دست به سرمایه گذاری در حوزه های اجتماعی زده است.

وی افزود: توانمندسازی نیازمندان، تحکیم بنیان خانواده، گسترش حضور مردم در عرصه های خیر، تقویت همبستگی اجتماعی و توسعه و تقویت محوریت مساجد از مصادیق سرمایه گذاری بزرگی است که در این مجموعه رخ داده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در سال ۹۳ توسعه شبکه های نیکوکاری با محوریت مساجد در دستور کار قرار گرفت، گفت: استان فارس به عنوان استان پیشرو در توسعه مراکز نیکوکاری گام برداشته است از بانوان به عنوان حلقه اصلی این شبکه دعوت به عمل آورده و بستر لازم توسعه این شبکه ها را فراهم آورده است.

الهیاری عنوان کرد: با توجه به اینکه مسائل و گرفتاری فقر بیشتر متوجه بانوان است بنابراین شبکه نیکوکاری می تواند زمینه خدمت و توجه بیشتر به نیازهای این قشر را فراهم آورد.

وی گفت: از خواهران عزیز به عنوان حلقه اصلی این شبکه های نیکوکاری درخواست حضور فعالتر و همراهی بیشتر را داریم.

مدیر کل کمیته امداد فارس تاکید کرد: باید نگاه جدی تری به بحث شبکه سازی و حضور موثر آحاد جامعه و افزایش بعد مردمی کمیته امداد شود و باید کمیته امداد سعی کند تشکیلات خود را کوچک تر کرده و در عوض نقش مردم را در فقر زدایی افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار