رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره از برگزاری مراسم روز جوان و جشن نوروز با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهرستان، مدیران سطح شهر و امدادگران شهرستان دیواندره خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ 15 March 2022
به گزارش تابناک کردستان، مراسم روز جوان و عید نوروز توسط جمعیت هلال احمر با هدف تجلیل از جوانان و داوطلبان برتر شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حمدی ذبیحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره ضمن خیر مقدم و تبریک روز جوان گزارشی از عملکرد یک ساله جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره طی سال ۱۴۰۰ بیان کردند و از خدمات امدادگران و داوطلبان تقدیر و تشکر کردند

وی افزود: جوانان به عنوان پایه‌های اصلی یک اجتماع نقش اساسی در رشد و پویایی جامعه دارند و باید بیشتر و بهتر بر زندگی جوانان و زمینه‌های رشد آنان تمرکز کرد نقش آنان را در جامعه پررنگ‌تر نشان دهیم. ملتی با جوانان پویا و باهوش قطعاً آینده‌ای درخشان دارد.

ارشدی فرماندار محترم شهرستان دیواندره در این مراسم ضمن تبریک روز جوان و سال نو از خدمات جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد جوانی یاد آور روزگار خوشی است و با بهادادن به جوانان میتوان به قله‌های دست نیافتی رسید و باید بستر ساختن جامعه جوان را ایجاد کرد.

در ادامه این مراسم برنامه‌هایی نظیر نمایش طنز، اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی و شعر خوانی اجرا شد.

درپایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر از جوانان و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره تجلیل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار