سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از آماده باش کامل نیروهای درمانی مجموعه طب اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 02 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمد پروهان افزود: در راستای برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک تصمیماتی اخذ گردید تا تعطیلات پیش رو منجر به اختلال در ارایه خدمت رسانی به شهروندان نشود.
وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال و امدادرسانی به آنها، نیروها و پزشکان مجربی برای درمان آسیب های چشم، سوختگى، ارتوپدى در بیمارستان آنکال و در رشته چشم پزشکى مقیم هستند که در آماده باش خواهند بود.
وی یادآورشد: معاونت درمان موظف شد تا مراکز درمانی خصوصی که در ایام نوروز فعال هستند، مشخص و به اطلاع ستاد برساند تا در راستای آن اطلاع رسانی عمومی توسط مجموعه روابط عمومی انجام شود.
وی تاکید کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ کلیه مراکز درمانی دولتی با تمام توان و پوشش کامل خدمات پزشکی در کلیه رشته ها فعال و آماده ارایه خدمت باشند.
دکتر پروهان اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که ترتیب فعالیت مراکز داروخانه ای و ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات مشخص گردد و همچنین ارایه خدمات در بیمارستان ها به صورت مکرر توسط مجموعه معاونین و گروه های نظارت و بازرسی پایش شود تا بهترین خدمات درمانی در ایام نوروز کما فی السابق ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار