معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای کشور:
امیر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان که با حضور تنی چند از مسئولین و مقامات استانی و نظامی در سالن مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان برگزار شد با بیان این که لازمه تحول در کشور توجه ویژه به «نیروی جوان، کارآزموده و انقلابی» است، گفت: آموزش هدفمند، کیفی و متداوم به کارآموزان در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 24 February 2022
به گزارش تابناک کردستان؛ امیر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان که با حضور تنی چند از مسئولین و مقامات استانی و نظامی در سالن مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان برگزار شد با بیان این که لازمه تحول در کشور توجه ویژه به «نیروی جوان، کارآزموده و انقلابی» است، گفت: آموزش هدفمند، کیفی و متداوم به کارآموزان در اولویت قرار بگیرد.
وی با ابراز تأسف از اینکه علی‌رغم همه ظرفیت‌ها، هنوز روستائیان و جوانان تحصیلکرده دانشگاهی ما دنبال شغل هستند، گفت:کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند کما اینکه بار‌ها بوده که فرد دارای مدرک کارشناسی ارشد در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای حضور داشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تأکید بر ضرورت توجه به مهارت‌های متناسب با نیاز بازارکار تصریح کرد: باید تمام توان خود را بر ایجاد اشتغال بگذاریم چراکه شغل‌های آینده ما با مشاغل امروز متفاوت است.
وی با بیان اینکه متأسفانه با همه ویژگی‌ها و پتانسیل‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور آنچنان که باید به این سازمان توجهی نشده است، افزود: یکی از ابزار‌های مهم تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند، بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است که با ارائه مهارت‌های دسته اول به فراگیران آن‌ها را برای ورود به بازار و دنیای کسب و کار آماده می‌کند، لذا باید بیش از پیش به این ظرفیت توجه شود.
میمنت‌آبادی بیان کرد: باید به افراد و کارآموزان آموزش هدفمند، کیفی و متداوم بدهیم تا نیروی کار موفقی را تربیت و تحویل جامعه بدهیم.
در پایان از زحمات بیش از یک دهه سید جمیل احمدی تقدیر و فردین وکیلی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار