شورای هیئت‌های مذهبی فارس اعلام کرد که هیات در برگزاری مراسم دهه دوم فاطمیه، به خصوص در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تکریم شعائر اهل بیت (علیهم السلام)، اهتمام کامل را داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 03 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: شورای هیئت‌های مذهبی استان فارس در خصوص برگزاری مراسم دهه دوم فاطمیه، بیانیه ای به این شرح ارائه کرد:

بسمه تعالی

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها

ضمن عرض احترام و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم و سالگرد شهادت قهرمان ملی کشور و سردار خطوط مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید می‌گردد مراسم دهه دوم فاطمیه ضمن داشتن اهتمام کامل در باشکوه برگزار کردن آن، به خصوص در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تکریم شعائر اهل بیت (علیهم السلام) همچنین گرامیداشت یاد و خاطره و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دقت ویژه صورت پذیرد.

در صورت امکان برنامه‌ریزی حرکت هیئت‌های مذهبی در شب و روز شهادت به سمت حرم امامزادگان مکرم با تجمع هیئت‌ها و همکاری آنان در شهرستانها انجام گیرد.

در شهر شیراز مسیرها و ساعت حرکت دسته‌های و هیئات به سمت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) اطلاع رسانی خواهد شد. تذکر بر تربیت نسل فاطمی و لزوم رعایت اخلاق مداری و کمک به افراد نیازمند در این شرایط خاص اقتصادی کشور توسط سخنرانان محترم و مسئولین محترم هیئت‌های مذهبی توصیه و تاکید می‌گردد.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار