وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از تالار مرکزی شهر قم با بیان اینکه تمرکز اصلی ما در حوزه فرهنگ و هنر قم موضوع خوشنویسی و تئاتر خواهد بود، گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم در این حوزه قم را به یک جایگاه بین‌المللی برسانیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 30 December 2021

به گزارش تابناک قم، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز همراه با دیگر اعضای هیأت دولت و رئیس جمهور به قم سفر کرده است.

وی به همراه جمعی از مسئولان استانی از وضعیت تالار مرکزی شهر قم بازدید کرد و گفت: تالار مرکزی چندین سال است افتتاح شده اما نیازمند ارتقا است که از جمله نیازهای ارتقایی این تالار پلاتو تئاتر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: قم در حوزه خوش‌نویسی جایگاه کم‌نظیری دارد و این هنر، هنری ایرانی اسلامی است که اگر آن را تقویت کنیم می‌توانیم آثار آن را در کل جهان اسلام مشاهده کنیم و سیاست ما این است که بتوانیم این هنر را در نمایشگاه‌های ملی و منطقه‌ای گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی ما در حوزه فرهنگ و هنر قم موضوع خوشنویسی و تئاتر خواهد بود، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم در این حوزه قم را به یک جایگاه بین‌المللی برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار