فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:
سرگرد بسطامی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح عملیات پاکسازی، جمع آوری معتادان، مزاحمت‌های خیابانی و تشدید مبارزه با سارقان در شهرستان ملکشاهی اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 21 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرگرد بهزاد بسطامی فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی، بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با هنجارشکنان، طرح عملیات پاکسازی، تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان و مزاحمت‌های خیابانی در سطح شهرستان ملکشاهی اجرا شد.

او افزود: مأموران این انتظامی با برنامه ریزی مناسب و هدفمند و انجام کار اطلاعاتی، طی ۷۲ ساعت گذشته موفق به دستگیری یک سارق و کشف ۳ فقره سرقت، دستگیری خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر سنتی و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

او مطرح کرد: همچنین در اجرای این طرح یک دستگاه خودروی متخلف و ۶ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او دستگیری عامل قدرت نمایی در فضای مجازی در شهر ملکشاهی را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او در پایان نیز با اشاره به اینکه پلیس همواره همه تلاش خود را برای تامین و ارتقای امنیت انجام می‌دهد افزود: مردم نیز با همکاری خوب خود نقش بسزایی در پیشگیری از انواع جرایم خواهند داشت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار