در پی بازدید دادستان عمومی و انقلاب کامیاران از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی این شهرستان:
کورش مرادی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کامیاران در جریان بازدید خود از اردوگاه حرفه آموزی و کاردمانی این شهرستان در اجرای سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها پس از بررسی پرونده مددجویان حائز شرایط در چهار چوب قوانین و مقررات با مرخصی منتهی به آزادی ۱۴ نفر از مددجویان این مرکز موافقت نموده و این افراد به آغوش خانواده خود برگشتند.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 08 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، در ادامه این بازدید و در اجرای نامه معاون محترم قضایی قوه قضاییه در خصوص بررسی پرونده مددجویان واجد شرایط عفو با تشکیل شورای طبقه بندی زندان با حضور اعضاء و دادستان شهرستان پس از بررسی‌های صورت گرفته پرونده‌های مددجویان، با تعداد ۱۱۹ پرونده که دارای شرایط اعطاء عفو حسب بخشنامه ابلاغی بودند موافقت گردید.
در ادامه دادستان کامیاران ضمن بازدید از بند‌های داخل زندان با تعدادی از مددجویان به منظور رفع مشکلات  و رسیدگی به درخواست آن‌ها به صورت چهره به چهره دیدار  و دستورات مقتضی حسب درخواست‌های آن‌ها را صادر نمود.
در پایان نیز با تعداد از خانواده زندانیان که در جهت پیگیری امور مربوط به مددجویان خود به زندان مراجعت نموده بودند دیدار و دستورات مقتضی در جهت رفع مشکلات و درخواست‌های آن‌ها نیز صادر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار