مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از فعالیت ۴۴ راهدارخانه در طرح زمستانی راهداری استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 13 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار کرد: آغاز طرح زمستانی راهداری ۲۶ آذر ماه سال‌جاری در نظر گرفته شده که امسال به دلیل شروع زود هنگام بارش‌ها از ابتدای آبان ماه قرارگاه زمستانی تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار در استان کرمانشاه، افزود: تعداد ۵۰۰ راهدار استان کرمانشاه در ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار به صورت شیفت بندی و پشتیبانی در استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ماشین آلات راهداری در نظر گرفته شده برای طرح زمستانی راهداری ۴۰۰ دستگاه است که در صورت نیاز به کارگیری خواهند شد.

کرمی با اشاره به در نظر گرفتن مکانی برای باسکان مسافران در راه مانده، بیان کرد: در راهدار خانه‌های استان کرمانشاه مکانی برای استقرار مسافران در راه مانده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

تمام محور‌های مواصلاتی کرمانشاه باز است / ‏امدادرسانی‬ به ۱۲ خودرو گرفتار در برف

وی با اشاره به بارندگی روز‌های گذشته در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: تمام محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه شامل راه‌های روستایی به جز گردنه تته در شهرستان پاوه باز بوده و مشکلی گزارش نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گردنه تته به دلیل مه غلط و بارش برف تاکنون عملیات بازگشایی انجام نشده و طی امروز با ثابت شدن وضعیت جوی برای بازگشایی این محور اقدام خواهد شد.

کرمی ادامه داد: طی ۲ روز گذشته در محور‌های برف گیر پاوه، نوسود، نودشه (گردنه سه راهی شهدا)، محور پاوه به مریوان در گردنه تته و محور سنقر به قروه (گردنه خسرو آباد) ۷۵ کیلومتر باند برف‌روبی و شن و نمک استفاده شده است.

وی گفت: ۳۵ نیرو راهداری مستقر در گردنه‌های برف گیر با ۱۸ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی طی ۲ روز گذشته فعالیت داشته و به ۱۲ خودرو در برف مانده امداد رسانی کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار