رییسعلی دلواری الگوی ملی است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهرگفت:شهید رییسعلی دلواری بعنوان مبارزی استکبار ستیز و الگویی ملی و فرا ملی نیاز است که هرساله کنگره ای برای بررسی ابعاد مختلف رشادت های این سردار جنوب برگزار شود.
کد خبر: ۵۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 02 July 2015
تابناک بوشهر: فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در نشست با اعضا کمیته های استانی و شهرستانی کنگره صدمین سالگرد شهادت رییسعلی دلواری دربخش دلوار افزود:برای برگزاری کیفی و همه جانبه کنگره یکصدمین سالگرد شهادت ریسعلی دلواری اعضای این ستاد نشست هایی با آیت الله صفایی نماینده ولی فقیه دراستان و آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری برگزار کرده اند که بیانات مطرح شده را چراغ راه قرار داده ایم.
وی اظهارداشت: همچنین برای تبیین ابعاد شخصیتی و رویکرد استکبار ستیزی شهید رییسعلی دلواری افزون بر نشست با اصحاب رسانه در برنامه گفت وگوی زنده با شبکه استانی بوشهر نیز اطلاع رسانی شده است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهرگفت: کنگره بزرگداشت یکصدمین سالروز شهادت رییسعلی دلواری در دو مقطع زمانی شامل 12 شهریور در زادگاه این شهید در شهر دلوار و کنگره علمی در آذرماه در بوشهر برگزار می شود.
حقیقی تصریح کرد:برای برگزاری هرساله کنگره رییسعلی دلواری نیاز است دبیرخانه ای دائمی کنگره با ساختاری منظم راه اندازی شود.
وی اظهارداشت:امسال با برگزاری نشست های مختلف به دنبال راه اندازی ساختاری دبیرخانه دائمی کنگره شهید رییسعلی دلواری هستیم که با تثبیت شدن این دبیرخانه برخی از مشکلات عمده برگزاری هر ساله این کنگره برطرف خواهد شد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهرافزود: آنچنانکه می بایست به مبارزه و مبارزان جنگ شهید رییسعلی دلواری با استکبار بصورت علمی پرداخته نشده است که امسال در کنگره علمی ابعاد ناشناخته استکبار ستیزی این شهید و همرزمانش تبیین می شود.
حقیقی گفت:باتوجه به رویکرد دینی استکبار ستیزی رییسعلی دلواری با فتوای علمای دینی ، ارایه مقالات و نظرات کارشناسی علما در کنگره بزرگداشت این مجاهد نستوه بر غنای علمی آن خواهد افزود.
وی یادآورشد:شهید رییسعلی دلواری شخصیتی ملی است و تعلق به اشخاص و منطقه خاصی ندارد که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
معاون استانداری بوشهر گفت: پایگاه کنگره صدمین سالگرد شهادت ریسعلی دلواری برای ارایه مقاله با محورهای فراخوان به نشانی sardarjonoub.ir راه اندازی شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار