خدمات بهداشتی درمانی ویژه به 1435 خانوار خارجی ارائه شد

ساماندهی اتباع خارجی در فردیس

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: پنج هزار و 923 نفر در قالب یک هزار و 435 خانوار اتباع خارجی خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان دریافت می کنند.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 08 January 2018

به گزارش تابناک البرز، ،محمدرضا فلاح نژاد در نشست ساماندهی اتباع خارجی شهرستان فردیس در محل فرمانداری برگزارشد، افزود: اکنون یک هزار و 708 دانش آموز افغانی،عراقی و سایر کشورها دراین شهرستان از خدمات آموزشی تحصیلی بهره مند هستند.


وی در عین حال از کارفرمایان خواست با توجه به مشکل اشتغال جوانان در جذب نیروی انسانی ، افراد بومی را در اولویت قرار دهند.


وی به آمار سال گذشته افراد شناسایی شده در قالب 455 خانوار در شهرستان فردیس ساکن هستند، اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح های جمع آوری تردد از کشور این آمار کاهش پیدا کرده است.


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس بیان داشت: قرار شد برای کاهش اتباع خارجی در پیمانکاری و ساختمان سازی کمیته گشت مشترک به سرپرستی بخشداری ها نسبت به جمع آوری تردد اتباع خارجی در کارخانجات ،باغات و ساخت وساز ها در این شهرستان اقدام کنند.


فلاح نژاد افزود: جوانان بدنبال کارهای اداری و پشت میز نشینی هستند که باید نگاه و فرهنگ کار در بین جوانان تغییر کند به عنوان مثال کاری که یک افغانی انجام می دهد هیچ ایرانی دوست ندارد جای آن‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار