معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد:

شهرداری قلک و صندوق پول نیست!

برخی دستگاه‌ها و نهادها به شهرداری به چشم قلک و صندوق پول نگاه می‌کنند که باید این نگاه اصلاح شود و گرنه منابع هرز خواهد رفت.
کد خبر: ۱۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷ 06 April 2015
شهرداری قلک و صندوق پول نیست!

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان مطلب فوق در جریان برگزاری جلسه شورای اداری شهرداری در سالن شهدا ، افزود : باید طرح‌های ملی با محوریت مشهد در خصوص پروژه گوهرشاد اجرا شود.
وحید جلیلی اظهار کرد: امسال هشتادمین سالگرد واقعه قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد است و در هویت تاریخی این شهر جایگاه بالایی دارد.
وی ادامه داد: در واقع کشتار وحشیانه مردم مشهد در مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴ نقطه ابتدایی فرار رضا خان بود. از همین رو ضرورت دارد طرح‌های ملی با محوریت مشهد مقدس اجرا شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص پروژه مشهد ۲۰۱۷ نیز بیان کرد: این پروژه بهانه خوبی برای اهراز هویت و تراز فرهنگی مشهد در سطح محلی، ملی و بین‌المللی است و برای این منظور در این معاونت کارگروهی مشخص شده که پیگیر امور باشد.
جلیلی اضافه کرد: همان‌گونه که طرفدار پیوست فرهنگی هستیم باید پیوست اجتماعی را نیز در نظر گیریم. پیوست اجتماعی به معنای برخوداری فعالیت‌ها از مخاطبان عام است و پیوست اقتصادی نیز در این راستا دارای اهمیت بوده چرا که هزینه تمام شده محصولات فرهنگی زیاد است.
وی خاطر نشان کرد: در عین حال باید از تمام هنرها در شهر استفاده کرد،  در حال حاضر برخی رشته‌های هنری مانند ساخت المان‌ها از توجه برخوردار است اما هنرهای تئاتر، سرود، خوشنویسی و … نیز باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه گفت: سال جاری به دنبال این هستیم که کارمندان، کارگران و پیمانکاران شهرداری از خدمات اجتماعی بیشتری برخوردار شوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با انتقاد از برخی نگاه‌ها به این نهاد گفت: برخی دستگاه‌ها و نهادها به شهرداری به چشم قلک و صندوق پول نگاه می‌کنند که باید این نگاه اصلاح شود و گرنه منابع هرز خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار