جباری: بررسی تخلفات، کم کاری ها و خسارت های وارد شده در طرح انتقال نفت از گوره به جاسک را در دستور کار قرار خواهیم داد

تابناک-عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در آینده نزدیک با دعوت از کمیسیون اصل نود مجلس برای سفر به غرب هرمزگان، بررسی تخلفات، کم کاری ها و خسارت های وارد شده در طرح انتقال نفت از گوره به جاسک را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۹۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 01 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با همراهی مهندس احمد جباری از خط لوله انتقال نفت گوره - جاسک در حوزه شهرستان بستک بازدید به عمل آوردند.

نصرالله پژمانفر در این بازدید با اشاره به نواقص موجود و بهره برداری و افتتاح پیش از موعد خط، از وضعیت موجود، احتمال تخلف و عجله در اجرا انتقاد کرد و گفت: در اجرای این پروژه توجه به اجرای صحیح و اصولی به منظور افزایش سطح کیفیت و طول عمر خط لوله انتقال‌ به جهت اینکه بتواند مدت بیشتری اقتصاد کشور را کمک کند امری لازم و ضروری می بود.

مهندس احمد جباری نیز با تشکر از دقت نظر کمیسیون اصل نود مجلس در بررسی این پروژه به پروژه راه خور جناح اشاره کرد و گفت: مدتهاست قسمت میانی این مسیر توسط شرکت توسعه نفت و گاز کیش به جهت لوله گذاری خط انتقال گاز تخریب گردیده است و علی رغم پیگیری های متعدد از وزارت نفت خسارت وارده جبران نگردیده است.

نماینده غرب هرمزگان افزود: در آینده نزدیک با دعوت از کمیسیون اصل نود مجلس برای سفر به غرب هرمزگان، بررسی تخلفات، کم کاری ها و خسارت های وارد شده در این مسیر را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار