ترویج مهربانی در مدارس روستایی آستارا

کد خبر: ۹۰۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 18 September 2020

 

ترویج مهربانی در مدارس روستایی آستارا

آستارا - ایرنا - سازمان مردم نهاد بانوان خلاق آستارا به مناسبت آغاز سال تحصیلی و در استمرار کمک‌های خیران به نیازمندان این شهرستان، بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی را تهیه و در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کرد.

مسئول سازمان مردم نهاد بانوان خلاق آستارا روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از ۴۰ بسته های نوشت‌افزار با کمک های مردمی تهیه شده بود و امروز توسط خیران و نیروهای این سازمان در بین دانش آموزان روستای شونده کش کانرود توزیع شد.

فاطمه صحرایی افزود: برای تهیه هر بسته حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده بود و در روزهای آینده ۱۳ بسته نوشت افزار نیز در همان روستا توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ مهربانی در جامعه و کمک به همنوع، مهمترین هدف اجرای این برنامه نوع دوستانه بود و امیدواریم با مشارکت خیران ادامه یابد.

روستای شونده کش بخش لوندویل آستارا ۷۰ خانوار جمعیت دارد و فرماندار این شهرستان در هفته جاری در بازدید از آن، توجه خیران و سازمان های مردم نهاد را به آن خواستار شده بود.

 شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۰ سازمان مردم نهاد در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سال تحصیلی در آن با مشارکت ۱۸ هزار دانش آموز آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار