هشدار فرماندار لنده؛

شهرستان لنده به وضعیت قرمز نزدیک شد/هشدار رئیس ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان

در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سید خدادوست موسوی فرماندار،خواستار رعایت بیش از پیش فاصله گذاری اجتماعی شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 13 August 2020

تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار لنده با اشاره به سیر صعودی ویروس کرونا گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی این شهرستان را به وضعیت قرمز نزدیک کرده است.

سید خدادوست موسوی اظهارداشت: بی تفاوتی مردم در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، عادی شدن ویروس کرونا و بی توجهی به هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی وضعیت لنده را به حالت هشدار درآورده است.

وی بر مشارکت مردم در رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و گفت: همه نهادها  موظف اند موارد بهداشتی را از امروز با نظارت شبکه بهداشت و درمان برای کنترل ویروس کرونا رعایت کنند.

وی گفت: نیاز است شبکه بهداشت، امور صنفی و نیروی انتظامی با بازرسی از صنوف، بازاریان را مکلف به رعایت پروتکل بهداشتی کنند.

فرماندار لنده گفت: برگزاری هرگونه جلسه، جشن و مراسمات مذهبی تا اعلام شرایط عادی با رعایت موازین بهداشتی ادامه و در صورت عدم اجرای پروتکل های بهداشتی حتما باید تعطیل شوند.

موسوی اظهارداشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در شهرستانهای همجوار نیاز است شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی گفت: اطلاع رسانی برای مراسمات عزاداری از طریق بلندگو ممنوع و نیروی انتظامی بر اساس قانون خودرو را توقیف کند.

موسوی اظهارداشت: عروسی ها و مراسمات عزاداری ها منبع بزرگترین خطر مبتلا و شیوع ویروس کرونا است.

شهرستان لنده بیش از 23 هزار نفر جمعیت دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار