فرماندار زاهدان:

9دی متعلق به همه ملت ایران است/ نباید از 9 طی استفاده سیاسی شود

9 دی متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود یا علیه طیف خاصی قلمداد شود چرا که این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.
کد خبر: ۳۵۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 28 December 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مجتبی خانجانی در پیامی به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9 دی سال 1388 گفت تاریخ 38ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

وی افزود دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. گرچه در این عرصه دشمنان همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند اما در تمام این مراحل با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

خانجانی در ادامه بیان داشت 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

فرماندار زاهدان افزود اینجانب معتقد هستم 9 دی متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود یا علیه طیف خاصی قلمداد شود چرا که این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.

وی در خاتمه پیام خود گفت مهم‌ترین درسی که ما می‌توانیم از 9 دی بگیریم تحقق سخن حضرت امام خمینی(ره) استکه فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» لذا حضور مردم و حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه سبب شد تا این حماسه بزرگ در تاریخ ایران خلق شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار