11 هزار و 500خانوار دارای دو معلول بدون خانه

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران گفت: هم اکنون در کشور 11 هزار و 500 خانوار دارای دو معلول بدون مسکن داریم که در حال طراحی برای ساخت آنها هستیم.
کد خبر: ۳۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 16 December 2016
به گزارش تابناک یزد،کیومرث سلگی  در نخستین نشست ملی خیرین و توسعه اجتماعی پیرامون اقدامات انجام شده در زمینه مسکن خیرساز اظهار کرد: از چند سال قبل فعالیت مسکن‌سازی برای خانواده های معلول انجام شده و نزدیک به سه هزار واحد برای آنها با پیشرفت حدود 100 درصد در حال ساخت است .
وی تصریح کرد: طرح های خیری حدود 2 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته و این امر بیانگر کار بزرگ خیران است که می توان از آنها الگوبرداری کرد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران با بیان اینکه هم اکنون مجمع خیران مسکن‌ساز در یکصد شهرستان کشور فعالیت دارد ، افزود : ساخت حدود 30 هزار واحد مسکن در کشور آغاز شده و در حال حاضر 17 هزار واحد آماده بهره‌برداری است، ضمن اینکه 5 هزار واحد نیز به بهره برداری رسیده است.
سلگی خاطرنشان کرد: این مجمع به طور تخصصی در این حوزه وارد شده و دیگر نیازی به حضور سایر خیران در این زمینه ها نیست و شایسته است کار در حوزه خیری به صورت تخصصی پیش برود.
وی با اشاره به تلاش های انجام شده برای مسکن دار شدن افراد بی‌بضاعت هم گفت: کار در این حوزه از حدود 5 سال پیش آغاز شده و در این راستا از حمایت بنیاد مسکن و حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) بهره‌مند هستیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار