معاون سازمان پسماند کرج خبر داد

طرح جهادی پسماند برای جمع‌آوری 2 هزار تن نخاله ساختمانی

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جمع‌آوری حدود 2000 تن نخاله‌های ساختمانی و عمرانی منطقه 10 این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 27 April 2016
رضا افشار اظهار داشت: به مناسبت هفته زمین پاک طرح‌های خوبی از سوی این سازمان در سطح شهرستان کرج برگزار شد و توانستیم خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه دهیم.
وی افزود: در زمان برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های فوق، دو هدف عمده را در دستور کار داشتیم که عبارت بود از آموزش و فرهنگ‌سازی و همچنین خدمات‌رسانی به مردم کرج.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: یکی از مهمترین طرح‌های اجرا شده در هفته زمین پاک، اجرای طرح جهادی پاکسازی منطقه 10 شهرستان کرج از نخله‌های ساختمانی و عمرانی بود.
افشار گفت: در این زمینه روز گذشته حدود 2000 تن نخاله از سطح این منطقه جمع‌آوری و خدمت شایسته‌ای به مردم ارائه شد.
وی بیان داشت: طرح فوق با تلاش سازمان پسماند و همکاری شهرداری منطقه 10 کرج اجرا گردید و طی آن بیش از 30 دستگاه کامیون مشارکت داشتند.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: با توجه به اثرات خوب جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در این منطقه، مقرر شد که این طرح به صورت پایلوت بوده و در دیگر مناطق شهرداری کرج نیز اجرا شود.
افشار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی طی هفته زمین پاک چندین نمایش تئاتر خیابانی پرفورمنس را با همکاری گروه‌های فرهنگی و هنری استان البرز اجرا کردیم.
وی اظهار داشت: در این نمایش‌ها پیام‌های آموزشی در حوزه تفکیک زباله از مبدا و راهکارهای کاهش تولید زباله با استفاده از زبان هنر به مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان منتقل شد.
افشار گفت: این نمایش‌ها در 20 نقطه از شهرستان کرج ازجمله مراکز خرید، معابر پررفت و آمد، پارک‌ها و بوستان‌ها اجرا شد.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: همچنین در این هفته دو طرح پاکسازی پارک باغستان کرج با همکاری محیط زیست، دوستداران طبیعت و سازمان‌های مردم نهاد و مدیریت و نظارت سازمان پسماند اجرا شد.
افشار ادامه داد: اجرای طرح پاکسازی شهرک منظریه در منطقه 10 شهرستان کرج نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این سازمان بود.
وی افزود: همچنین طی هفته زمین پاک، مدیریت پسماند شهرداری کرج در بیش از 50 مدرسه مروج سلامت، دوره‌های آموزش راهکارهای کاهش تولید زباله را برای دانش‌آموزان برگزار کردند.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آشنایایی کودکان و نوجوانان با مسائل بهداشتی، سلامتی و شیوه‌های کاهش تولید زباله بود که اثرات خوبی به همراه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار