امام جمعه اهل سنت آق قلا در گفت‌وگو با تابناک:

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: امروز همه شاهدیم که رژیم پلید صهیونیستی خوی ددمنشانه‌ای که از قبل نیز داشته را چطور به نمایش گذاشته و به فرمایش قرآن، یهود هیچ‌گاه با اسلام و مسلمانان کنار نخواهد آمد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ 29 September 2024

آخوند میرزاعلی، امام جمعه اهل سنت آق قلا در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گلستان، ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم پلید صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار کرد: از نظر هر فرد مسلمان تفاوتی ندارد شهید راه اسلام اهل سنت یا تشیع باشد. 
وی افزود: شیعه و سنی باید قدر کسانی که در جهت آرمانهای دین اسلام تلاش می کنند را بدانند و بر خود واجب می دانیم که در برابر دشمنان اسلام  قد علم کنیم.

امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: دشمن اصلی دین اسلام و مسلمانان، یهود و یهودیان هستند که امروزه رژیم پلید صهیونیستی مقر آنان به شمار می رود و بنابراین دشمن اصلی و درجه یک مسلمانان همین اسرائیل غاصب است.
وی بیان کرد: ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی در همه زمینه ها در جهت دفاع از دین، آرمانهای دین و اسلام باید ید واحده باشیم، مخصوصا در برابر دشمنانی که به عینه شاهدیم که در جنگ نابرابر، کوچک و بزرگ، و حتی بیمارستان، مسجد و مدرسه نمی شناسند.
آخوند میرزاعلی گفت: هدف اصلی اسرائیل این است که با بمباران مساجد، بیمارستان ها و مدارس که در جهان مکانهایی امن هستند مسلمانان را قتل عام کند .
وی با بیان اینکه متاسفانه بیش از 25 کشور اسلامی داریم اما اتحاد و وحدت کلمه ای که قرآن کریم و پیامبر بزرگوار اسلام از ما خواسته شده را نداریم، گفت: اگر رمز وحدت کلمه ای که اسلام از مسلمانان خواسته را داشتیم، امروز رژیم پلید صهیونیستی را طبق فرمایش امام از صفحه روزگار محو می کردیم.
آخوند میرزاعلی تاکید کرد: شیعه و سنی چنانچه متحد باشند صد در صد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری می توانند اسرائیل را نابود کنند.
امام جمعه اهل سنت آق قلا با اصرار بر اینکه باید اتحاد کشورهای اسلامی شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: چنانچه رژیم اسرائیل اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و حاج قاسم ها را به شهادت رساند، به علت همین کاهلی و عدم وحدت کلمه مسمانان است.
آخوند میرزاعلی گفت: شیعه و سنی با اتحاد نه تنها رژیم صهیونیستی، بلکه برخی از دولت های استکباری و دشمنان اسلام را ناتوان در نقشه هایشان می کنند و با همین اتحاد پرچم اسلام  را در همه نقاط جهان به اهتزاز در آورده و دشمنان اسلام را مات و مبهوت خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار