وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی را برگزار می کند

در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی با شرایط زیر اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 14 November 2021

در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی با شرایط زیر اجرا می شود:

۱- کلیه برنامه های مرتبط با این طرح بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

۲- این طرح در نخستین اقدام، در استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان اجرا می شود.

۳- کلیه برنامه های این طرح در شهرها و روستاهای خارج از مرکز استان (استان های ذکر شده در بند ۲) برگزار خواهد شد.

۴- کلیه علاقمندان می توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات کل و شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه و یا از طریق سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir جهت ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام نمایند.

۵- در مرحله اول مهلت ثبت نام متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

۶- علاقمندان می توانند یکی از رشته های پیشنهادی را از جدول دوره های آموزشی موجود در سامانه انتخاب نمایند و در صورت عدم وجود رشته مورد نظر در انتهای جدول، با انتخاب گزینه سایر، رشته مورد نظر خود را ثبت نمایند.

۷- برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) خواهد بود.

۸- شروع برگزاری دوره های آموزش از اول دی ماه ۱۴۰۰ به بعد خواهد بود.

۹- برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

۱۰- جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره ها و پس از کسب مهارت لازم می توانند در آزمون های ادواری ثبت نام و شرکت نموده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت نمایند و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه نمایند.

۱۱- دبیرخانه مستقر در دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره تلفن های: ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱ الی ۷ داخلی های ۲۳۳-۴۹۶-۴۲۲ در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

۱۲- جهت استفاده از کلیه امکانات سایت، حتما از آخرین نسخه مرورگرهای گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار