رئیس دادگستری کامیاران خبر داد:
جلسه پایانی صلح و سازش بین اهالی روستای «تنگی ور» و «یوزیدر» شهرستان کامیاران در سالن اجتماعات دادگستری کامیاران برگزار گردید .
کد خبر: ۹۹۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 22 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، این جلسه که با حضور رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان کامیاران و معتمدین هر دو روستا تشکیل شد.
حسین محسنلو رییس دادگستری کامیاران با ذکر احادیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) با اشاره به صلح و سازش بین اهالی روستای «تنگی ور» و «یوزیدر» شهرستان کامیاران، بر آثار و فواید گذشت و بخشش اشاره کرد.
وی گفت: در اثر اختلاف اهالی دو روستای مزبور بر سر مراتع و چراگاه دام، در سال ۱۳۹۶ درگیری و نزاع دسته جمعی صورت گرفته بود که منتهی به جراحات تعدادی از افراد گردیده بود که اختلافات بعدی و کدورت عمیق بین طرفین طی سال‌های اخیر وجود داشت.
محسنلو تاکید کرد: با تلاش‌های مستمر واحد اجرای احکام کیفری و دادستان کامیاران و برگزاری جلسات متعدد با اهالی روستا در دادگستری و فرمانداری و حضور مسوولین شهرستان در روستا‌های مذکور، نهایتا صلح و سازش نهایی در سالن اجتماعات دادگستری کامیاران برگزار و کدورت چندین ساله اهالی هر دو روستا مرتفع گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار